راهنمای کامل حرفه ای خرید مانتو، همه چیز درباره انتخاب مانتو مناسب

به طور معمول بانوان در هنگام خرید مانتو وسواس زیادی به خرج می دهند به همین علت فروشگاه‌هایی که مشغول فروش مانتو هستند ، سعی بر این دارند مانتویی را برای خانم ها در نظر بگیرند که مورد پسند آن ها واقع شود ، از قیمت اقتصادی برخوردار باشد و جدا از مسئله قیمت از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد. در نتیجه مغازه داران در هنگام خرید مانتو به صورت عمده باید دقت بالایی به خرج دهند.

اگر به دنبال بهترین تولیدی پوشاک زنانه باکیفیت در شیراز هستید این جا کلیک کنید.
 

بدیهی است که هدف هر شخص فروشنده ای اعم از فروشگاه‌هایی که اجناس را به صورت حضوری می فروشند مانند مزون‌ها ، بوتیک و مغازه‌ها و هم فروشگاه‌هایی که محصولات خود را به صورت اینترنتی می فروشند، فروش بالاتر و در پایان سود بیشتری را به همراه دارد. در نتیجه مانتویی که نیاز هر دو نفر را تامین نماید باعث موفقیت برای هر و طرف نیز خواهد شد.
 

در این جا منظور ما از هر نفر ، خریدار و فروشنده است. شخص فروشنده باید مانتوی هایی را در فروشگاه و در رگال‌های مزون قرار دهد که مد روز باشند و جدا از این مسئله نیاز مشتری را برطرف نمایند.
 در این مقاله مواردی را برای خرید مانتو عمده ارزان به شما خواهیم گفت تا فروشندگان و صاحبان کسب و کار در زمان تهیه عمده مانتو ، برترین مدل و محبوب ترین مدل مانتو را جهت فروش در فروشگاه انتخاب نمایند و در نتیجه به سود بالایی دست پیدا کنند.
 

 

به پارچه مانتو توجه کنید
 

با توجه به این که مانتو بیشتر از دیگر لباس های زنانه مورد توجه بانوان قرار می گیرد ، توجه داشتن به مانتویی که بر تن جلوه زیبایی داشته باشد و باعث شود شخص شیک تر به نظربرسد اهمیت بالایی دارد. پارچه مانتو بر تن خور و فرم مانتو تاثیر زیادی خواهد گذاشت و به سادگی در یک نظر، کیفیت مانتو را نشان می دهد.
 

پارچه‌ مانتو به این دلیل اهمیت بالایی دارد که هم در سبک و سلیقه و هم در قیمت مانتو و سلیقه اشخاص تاثیر خواهد داشت.به عنوان مثال مانتوهای مجلسی دارای پارچه‌های با کیفیت گران قیمت تر و با کیفیت تری هستند و مانتوهای معمولی و دانشجویی از جنس پارچه ارزان قیمت تر و ملایم تری در دوخت آن ها استفاده می‌شود.
 

در نتیجه اگر قیمت مانتو برای شما دارای اهمیت است و به دنبال تهیه مانتو با قیمت مناسب هستید مانتوهایی که از تریکو در آن بهره برده شده است قیمت مناسب تری در برابر دیگر پارچه ها دارند.
به دوخت مانتو توجه کنید
 

این مورد هم یکی از موارد مهمی است که در قیمت، کیفیت و مدل مانتو نقش مهمی دارد. تولیدکنندگان کارکشته از تجهیزات ایده آل جهت دوخت مانتو بهره می برند، دوخت آنها نشان از جلوه خاص یک مانتو را دارد اما در مانتوهایی که قیمت پایین تری دارند، دوخت مانتو از دقت و کیفیت کمتری برخوردار است.
به مد روز نگاهی داشته باشید
 

شاید کمی زیاده گویی به نظر برسد اما همان اندازه که زیبایی و مد در فروش مانتو نقش مهمی خواهد داشت ، پارچه و دوخت مانتو ندارد! یک مغازه دار خوب جدا از این مورد که به دوخت و پارچه نظری دارد، جامعه‌شناس ایده آلی هم می باشد! و انتخابش با توجه به نیاز مشتری است، ترند و مد همان زمان گزینش می‌کند.
 

 

به عمده‌فروش دقت نمایید
 

شگفت زده نشوید! شاید از خود سوال کنید به چه دلیل باید در زمان خرید مانتو به عمده فروش دقت داشته باشیم. عمده‌فروشانی زیادی در بازار و نقاط مختلف شهر به کار خود مشغول هستند و همه آنها سعی بر این دارند تا با ارائه کارهای ایده آل ، با کیفیت و جذاب و عرضه یک قیمت اقتصادی از دیگران سبقت بگیرند.
پیدا کردن یک عمده‌فروش ایده آل، جوابگو و با انصاف به شما کمک زیادی می کند تا خریدهای عمده و زیادی در بلند مدت از او انجام دهید .
 

در نتیجه بسیار اهمیت دارد که مسئولانه و صادقانه با شما معامله کند. در سایت عمده‌فروشی پوشاک عمده تولیدکنندگان و عمده فروشان مانتو زیادی حضور خواهند داشت که با رفتن به صفحه شخصی هر یک از آنها خواهید توانست نوع کار و نمونه کارهای آن ها را تماشا کنید و از میان این محصولات ، بهترین آن ها را انتخاب نمایید.
 

 

قبل از خرید مانتو به این نکات توجه کنید

خرید مانتو به طور کامل بستگی به سلیقه شخصی فرد دارد ولی در زمان خرید مانتو مواردی وجود دارد که معمولا همه بانوان محترم با هر سلیقه ای که دارند به آن توجه خواهند کرد یا شاید بهتر باشد به آن توجه ویژه ای داشته باشند. 
 

در ادامه این متن با ما همراه باشید تا به شما مطالبی را بگوییم که قطعا برای شما مفید خواهند بود، اگر دارای بوتیک هستید و در نظردارید خرید مانتو را به صورت عمده انجام دهید این موارد بسیار برای شما مفید خواهند بود تا با توجه به علاقه مشتریان خود ، پرفروشترین مانتو را برای بوتیک خود در نظر بگیرید.
 

 

توجه کردن به اندام

مورد مهمی که هنگام خرید مانتو عمده باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید توجه به اندام و قد می باشد. اگر دارای قد کوتاهی هستید به دنبال خرید مانتو کوتاه نباشید، اگر هم  دارای قد بلندی هستید، گزینش مانتویی که بلندی آن تا روی زانوی شماست، گزینه بسیار خوبی است. اگر از اندام ریزی برخوردار هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم به دنبال خرید مانتوهای پیله دار، چین دار و فون باشید.
 

سن را در نظر بگیرید

اگر نوجوان یا جوان می باشید، پیشنهاد می کنیم مانتوهای اسپرت، جلوباز، مانتو با طرح های فانتزی و دیگر مانتوهای شبیه به این ها را انتخاب کنید. به طور معمول جنس این پارچه ها از حالت شلی برخوردار است. چنانچه جز افراد میانسال می باشید از تهیه مانتوهایی که در قسمت بالا گفتیم خودداری کنید، بهتر است از مانتوهای بلندی استفاده کنید که روی آنها کار طراحی انجام شده است.
 

در نظرداشتن چاقی یا لاغری

اگر جز افرادی هستید که اضافه وزن دارید و اصطلاحا باید گفت چاق هستید، بهتر است مانتوهایی را تهیه کنید که از برش راسته برخوردار هستند و دارای طرح عمودی می باشند. درازای آن هم بهتر است تا زیر زانو باشد. بهترین انتخاب در زمینه رنگ هم برای شما مانتوهایی با رنگ تیره است. توجه کنید که مانتوی تهیه شده نباید کوتاه باشد، چرا که شما را چاق تر نشان خواهد داد، اگر همشما جز افراد لاغر اندام هستید، مانتوهای گشاد و پیله دار را برای خود خریداری نمایید.
 

به رنگ پوست توجه کنید

این مورد که مانتوی شما چه رنگی خواهد بود، به طور کامل به سلیقه شما برمی گردد. چنانچه جز افرادی هستید که از پوست روشنی برخوردار هستید، تلاش کنید از مانتوهایی استفاده کنید که دارای رنگ های آبی ملایم، بژ ، قهوه ای و… هستند. چنانچه پوست شما تیره است، از رنگ های سفید، صورتی، طوسی و… می توانید که استفاده کنید. اگر هم شما جز آن دسته از افرادی هستید که دارای پوست گندم گونی هستید،به شما تبریک می گوییم چرا که شما می توانید آزادانه از همه رنگ ها استفاده کنید.

 

قیمت

به طور معمول مانتوها دارای قیمت خیلی بالایی نیستند. ولی تعدادی از مانتوها به علت جنس خاص و یا کیفیت بالایی که دارند، از قیمت بالایی هم برخوردار هستند. در هر صورت این که شما چه مانتویی را با چه بودجه ای خریداری نمایید به خود شما و توانایی مالی شما بستگی دارد. بهتراست مانتوهایی را پیدا کنید که با این که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند از سوی دیگر دارای قیمت بسیار خوب و اقتصادی نیز می باشند.
 

کیفیت دوخت

در زمان خرید مانتو به کیفیت دوخت آن حتما توجه ویژه ای داشته باشید، هرچه دوخت های آن مانتو، دارای ظرافت بالاتری باشند، استایل شما جذاب تر خواهد بود. در نتیجه این مورد را به طور کامل در نظر داشته باشید.

با توجه به مواردی که گفته شد، پیشنهلد ما این است که به پوشاک عمده مراجعه نمایید و از میان مدل های بسیار زیاد مانتو که برای شما در نظرگرفته ایم ، آن مانتوهایی که بیشتر به سلیقه شما می خورند را انتخاب نمایید. چنانچه قصد تهیه مانتو به صورت عمده را دارید با عمده‌فروش در تماس باشید و از جزئیات مانتوها و چگونگی خرید آن ها اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
 

منبع: مانتوسرا

http://mantosara.blog.ir/1400/02/28/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%88

00:00
00:00
Loading the player ...

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *