معرفی طرح های توجیهی کسب و کار با درآمد بالا

معرفی طرح های توجیهی کسب و کار با درآمد بالا

طرح های توجیهی ابزارهای ضروری برای راه اندازی کسب و کار هستند ، به ویژه زمانیکه قصد کسب درآمد بالا را دارید ، حتما باید از یک طرح با جزئیات کامل که شرایط ، نحوه و روش های یک کسب و کار را بیان می نماید ، استفاده کنید. در این مطلب برخی از طرحهایی که به شما کمک می کنند تا درآمد مطلوبی را کسب کنید ، معرفی شده است.

جهت مشاهده لیست کامل طرح ها می توانید به وب سایت ( توجیهی دات کام ) با آدرس tojihi.com  مراجعه کنید و ضمن مشاهده صدها طرح ، در صورتیکه مایل به تدوین و دریافت طرح جدید و به روز هستید می توانید از کارشناسان و متخصصین نگارش طرحهای توجیهی کمک بگیرید. هزینه طرح های آماده بسیار پایین است و اکثر طرح ها غالبا از ۱۰۰۰ تومان تا حدود ۲۰ هزار تومان هستند که با همین هزینه اندک به راحتی می توانید کسب و کار مطمئن و پردرآمدی را راه اندازی و مدیریت کنید.

طرح توجیهی برای کسب و کار پردرآمد

طرح توجیهی چیست؟

طرح توجیهی یا بیزینس پلن یک برنامه کامل از جزئیات یک کسب و کار است که تمام مسائل فنی ، اقتصادی و مالی را مورد بررسی قرار داده و شما می توانید با دانلود طرح مورد نظر خود ، کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنید و در ادامه سود مالی و درآمد بالایی را کسب نمایید.

هر طرح توجیهی سه بخش اصلی و ضروری دارد. تحلیل بازار ، تجزیه تحلیل مالی و توجیه پذیری فنی. یعنی یک طرح کامل می تواند با تحلیل بازار به شما میزان تقاضا و مشتریان ، بازارهای مصرف، جامعه هدف ، تعداد رقبا و اطلاعات بسیار دیگری را از وضعیت بازار کسب و کار موردنظر به شما ارائه دهد. همچنین با آنالیز فنی و امکان سنجی اجرای بیزینس ، تجهیزات ، تخصص و نیروی کار مورد نظر را تعیین می کند و در نهایت با تحلیل مالی ، نحوه سوددهی ، میزان سود و درآمد قابل انتظار ، نقطه سر به سری و زمان سوددهی را مشخص می نماید.

پیشنهاد می کنیم حتما قبل از راه اندازی یک کسب و کار ، حداقل چند طرح توجیهی در ارتباط با آن را مطالعه کنید.

انواع طرح راه اندازی کسب و کار

بیزینس پلن ها چندین دسته بندی مختلف دارند. مثلا خدماتی یا تولیدی . دسته بندی دیگری که می توان بیان کرد براساس صنعتی ، آموزشی ، کشاورزی ، دامپروری و اشکال دیگر کسب و کارهای جزئی تر است. ما ۴ دسته زیر را که جز طرح هایی هستند که به راه اندازی کسب و کار پردرآمد منجر می شوند را توضیح داده ایم و چند نمونه از طرح هایی که توسط وب سایت tojihi.com  تدوین شده و در این وب سایت قابل مشاهده است را معرفی می کنیم.

طرح تولیدی

همانطور که از نام طرح توجیهی تولیدی پیداست ، مربوط به تولید می شود. لبنیات ، قطعات سخت افزاری ، مواد غذایی و … که ماهیت تولیدی دارند ، در این دسته قرار می گیرند . کسب و کارهای تولیدی ، هزینه های اولیه بالایی دارند اما به همان نسبت نیز پردرآمد تر بوده و سوددهی مالی بیشتری دارند ، به شرط اینکه بصورت اصولی و به کمک بیزینس پلن راه اندازی شوند. مشابه طرح های زیر:

  • طرح تولید آب معدنی گازدار
  • طرح تولید لامپ ال ای دی
  • طرح تولید فرش ابریشمی
  • طرح تولید بتن آماده
  • طرح تولید نان فانتزی

طرح توجیهی صنعتی

این نوع طرح های ماهیت صنعتی دارند و نیاز به ابزار آلات و تجهیزات صنعتی برای راه اندازی چنین کسب و کارهایی داریم. تولید قطعات صنعتی پلاستیکی ، تولید پمپ هیدرولیک ، مخزن cng ، تجهیزات آسانسور ، تولید سنگ های تزئینی ، طرح ساخت دستگاه های صنعتی و بسیاری موارد دیگر که در سایت توجیهی دات کام قابل مشاهده است ، در دسته طرحهای صنعتی قرار می گیرند.

طرح های خدماتی

نمونه های زیادی از طرح توجیهی خدماتی را می توانید در سایت tojihi.com  مشاهده کنید ، این نوع طرحها به هزینه اولیه کمتری نیاز دارند و بر پایه ارائه خدماتی خاص به مخاطبین استوار هستند. طرح های گردشگری ، آموزشی ، مشاوره ای ، راه اندازی آموزشگاه نمونه های از طرح های خدماتی هستند.

طرح های کشاورزی

نمونه ای از طرح توجیهی کشاورزی ، تولید گیاهان دارویی ، طرح شالیکوبی ، تولید خرما ، کشت آلوئه ورا ، تولید و بسته بندی مرکبات هستند که مستقیما با زراعت و کشاورزی و پرورش گیاهان سروکار دارند. انتخاب طرح مناسب به عوامل محیطی محل سکونت شما بستگی زیادی دارد و باید براساس موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی شهری که قصد راه اندازی کسب و کار را دارید ، یک طرح مناسب انتخاب کنید.

طرح توجیهی کشاورزی

00:00
00:00
Loading the player ...

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *