انواع ماساژ های گرم و سرد برای درمان

در یک روز سرد چیزی بهتر از دراز کشیدن روی یک میز ماساژ گرم وجود ندارد ، عضلات در زیر گرم شدن یک ماساژ سنگ داغ ذوب می شوند. با این وجود همه ماساژهای سنگین داغ به طور برابر ایجاد نمی شوند ، و مواردی وجود دارد که درمانگران (و مراجعین) باید بدانند تا اطمینان حاصل شود که این سرویس لذت بخش یک درمان جالب است.
به طور معمول اصطلاح "ماساژ سنگ داغ" به تکنیکی گفته می شود که درمانگر را در حین کار بر روی مشتری با سکته مغزی ، سنگ های گرم را در دست خود نگه می دارد. این سنگ ها معمولاً در آب یا در یک کباب یا گلدان کباب گرم می شوند ، اما می توانند در یک کابین گرم و گرم گرم شوند.آموزش ماساژ.
متأسفانه ، این سرویس خیلی سریع می تواند به اشتباه برسد. مشتری ها به دلیل سنگ های بیش از حد گرم و سنگ هایی که مستقیماً روی پوست لخت و یا بدتر از آن قرار می گیرند ، سوخته می شوند. بسیاری از درمانگران معتقدند آموزش اضافی برای ماساژ سنگ داغ ضروری نیست ، که استفاده از سنگ های گرم چیزی جز اضافه کردن یک ابزار ساده نیست و آموزش هایی که بیشتر درمانگران در مدرسه ماساژ دریافت می کنند کافی است. اما اطلاعات اصلی ایمنی مخصوص ماساژ سنگ داغ وجود دارد که ممکن است در هر مدرسه ماساژ مورد نیاز قرار نگیرد تا به منظور اطمینان از آسیب دیدگی مراجعان ، پوشش داده نشود.
با توجه به بیانیه ای از انجمن های مرتبط با بدن و متخصصان ماساژ (ABMP):
ماساژ سنگ داغ اگرچه به طور گسترده ای به عنوان اصلی در سطح ورودی شناخته نمی شود ، در بین عموم و کارفرمایان در کلینیک های ماساژ اسپا و فرنچایز مورد استفاده عموم و محبوب است. این سیستم بدن سازی به طور مرتب در برنامه های آموزش سطح ورودی ظاهر می شود.آموزش طب سنتی.
سوختگی ناشی از ماساژ سنگ داغ اغلب (به ترتیب فرکانس) در هنگام درمانگران رخ می دهد:
سنگ های گرم شده را روی پوست لخت قرار داده و سنگ ها را در این حالت استاتیک قرار دهید. سنگ های قرار داده شده در زیر مشتری قرار داده شده و آنها را رها کرده اند (حتی هنگامی که از لایه ای از عایق مانند حوله استفاده می شود) در این حالت استاتیک قرار بگیرید. ماساژ سنگی گرم ساخته شده بر روی کودکان زیر سن. ۱۸ (کودکان تمایل به صحبت کردن ندارند وقتی چیزی در مورد ماساژ احساس ناراحتی می کند و پوست چربی و نازک تری نسبت به بزرگسال دارند). ماساژ سنگ داغ اصلاح شده در بزرگسالان مسن (معمولاً بین سنین ۶۸ تا ۸۰ ساله که پوست نازک تری دارند و چربی کمتری دارند). از بزرگسالان جوانتر)
در ژانویه ۲۰۱۲ ، ABMP یک کمپین ایمنی تهاجمی راجع به ماساژ سنگ داغ آغاز کرد. این کمپین شامل انفجارهای ویژه الکترونیکی و مقالات خبرنامه بود. ABMP همچنین نیاز به درمانگران و معلمان در مدارس عضو که برای تماشای یک فیلم ایمنی ۷ دقیقه ای ماساژ سنگ را تمرین می کنند یا آموزش می دهند ، و دستورالعمل های ایمنی را برای فعال کردن بیمه ماساژ سنگ خود بررسی و تصدیق می کند. نتایج هیجان انگیز بوده است. درمانگران نامه ها و نامه های الکترونیکی نوشتند که از ما برای کمک به آنها در افزایش ایمنی کمک می کنند. با توجه به تجربه از دست دادن ما دو سال قبل از فعالیت ایمنی جدید ، تجربه از دست دادن ما را دو سال پس از پرتاب تعیین کردیم که تعداد دفعات ادعای سنگ گرم را ۷۵٪ کاهش داده است. شدت مطالبات سنگ داغ ما (از لحاظ تسویه حساب و هزینه های حقوقی مربوط به خسارت) ۸۵ درصد کاهش یافته است.آموزش پوست و زیبائی skin care.
همانطور که می بینیم ، چند دقیقه آموزش اساسی ایمنی مخصوص ماساژ سنگ داغ باعث کاهش چشمگیر میزان صدمات و شدت جراحات باقی مانده به میزان قابل توجهی شده است. هیچ انکار پرداخت این برنامه آموزش ایمنی اساسی وجود ندارد.
درجه حرارت
میانگین دمای پوست انسان ۹۲ درجه است. وان های داغ معمولاً در حدود ۱۰۴ درجه است و بیشتر افراد در آستانه خوب و گرم بودن و خیلی گرم بودن آنها را به درستی می بینند.
در مورد هیدروتراپی ، درجه حرارت زیر به شرح زیر است:
۳۵ – ۵۶
درجه: خیلی سرد۵۶ – ۶۵ درجه: Cold65 – 92 درجه: Cool92 – 98 درجه: Tepid / Neutral98 – 104 درجه: گرم تا Hot104 + درجه: خیلی گرم
اگر میانگین دمای پوست ۹۲ درجه باشد ، دمای سنگ هرگز نباید از ۱۲۰ درجه بالاتر باشد و معمولاً در بیشتر مواقع در حدود ۱۰۵-۱۱۰ درجه درجه حرارت کافی خواهد بود.
مثال: بسیاری از درمانگران جدید از من سؤال كرده اند كه "اولین كفش ها كجاست؟" پاسخ من همیشه این بوده است: "چرا به انبر نیاز دارید؟ اگر نمی توانید دست خود را در آنجا بچسبانید و یک سنگ را بردارید ، یکی را روی من نگذارید! "به این فکر کنید – اگر آب و سنگ ها آنقدر گرم هستند که نتوانید به آن برسید و یک سنگ را بیرون بکشید ، آیا می خواهید می خواهید کسی آن سنگ را بر روی پوست لخت شما قرار دهد؟
تأثیر درمانهای سرد و گرم
اثرات سرماخوردگی افزایش تحریک و گردش خون ، کاهش التهاب و کاهش درد است.

00:00
00:00
Loading the player ...

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *